ITIL® CSI

Připravíme vás na certifikaci Continual Service Improvement

ITIL® Intermediate je sada specializovaných kurzů, určená pro rozvoj manažerských kompetencí absolventů ITIL® Foundation. S námi lze absolvovat oficiální certifikační zkoušku, která je řádně registrována u Examination Institutu a součástí které je i vydání mezinárodně platných certifikátů ITIL® pro všechny absolventy.
  • S výjimkou ITIL® Foundation certifikace, která je dostupná i v češtině, jsou vyšší úrovně (Intermediate - Managing Across the Lifecycle - ITIL® Master - ITIL® Expert) dostupné v angličtině, němčině a dalších 20 jazycích.
  • Úroveň ITIL® Intermediate jsou modulární a je možné je absolvovat v takovém pořadí, které odpovídá Vašim prioritám a specializaci. Tyto moduly se věnují podrobně jednotlivým aktivitám a navazují na certifikaci ITIL® Foundation.
  • Service Strategy je jedním z Lifecycle modulů ITIL®. Absolventi Continual Service Improvement  získají 3 kredity. V rámci modulů ITIL® Intermediate Lifecycle stream lze získat celkem 15 kreditů.
  • Certifikační zkouška v hodnotě 5900,- Kč (bez DPH) není zahrnuta v ceně kurzu. Zkouška se koná poslední (třetí) den školení. Absolventi hradí cenu certifikace samostatně přímo do EI. Na přání jsme připraveni domluvit jinak.

Automatizujte CSI

Přínosy školení pro IT Service Managery

Naučíte se jak správně nastavit proces neustálého zlepšování služeb. Na názorných příkladech zjistíte výhody a rizika. Součástí je i reporting na bázi Balanced Scorecard a SWOT. Dále si zvýšíte odbornost v oblastech
  • návratnost investic do ICT
  • vytváření reportů, rolí a odpovědností

Řízení IT oddělení

Využijte CSI analýzu pro identifikaci příležitostí

Organizace si uvědomují, že to co chtějí řídit musí měřit. Ale zlepšení přichází pouze máme plán rozvoje a odstranění nedostatků. Continual Service Improvement vám pomůže nastavit KPI a Performance ukazatele, nastavit systém hodnocení s Balance Scorecard. CSI vám dále přinese:
  • manažerské reporty
  • zlepšení ekonomiky a investic
  • efektivnější využití stávajících technologií

Certifikační test

Otázky a odpovědi ke zkoušce "ITIL® CSI"

Certifikačního testu ITIL® Intermediate Continual Service Improvement se mohou zůčastnit všichni držitelé akreditovaného certifikátu ITIL® Foundation. Test se skládá z otázek s výběrem správné odpovědi na případové studii řešení problémů provozu ICT.
  • počet otázek: 8
  • délka kurzu 120min.
  • score pro absolvování 28 bodů ze 40 (70%)
  • certifikát ITIL® Intermediate CSI (Lifecycle Certification)

 Financování kurzu: Na Splátky i Dotace

OSVČ | Malé, střední i velké firmy | Veřejná správa

Finacování kurzu | Na splátky, nebo téměř zdarma

 

Nákup na splátky u TAYLLORCOX

Nákup na splátky

Kurz na splátky bez doložení příjmů? Ano! Nečekejte na další výplatu... Pojďte s námi do splátek a rezervujte kurz ještě dnes od 1.000,-CZK měsíčně!
Jak získám splátky >

POVEZ - Podpora Odborneho Vzdelavani Zamestnancu

EU Fondy a dotace

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců z dotačních programů. Finanční injekce až 500.000,- CZK pro OSVČ, malé i velké firmy.
Jak získat dotaci >

V ceně kurzu je

  • coffebreak & občerstvení, oběd
  • akreditovaný školící materiál ITIL®
  • cvičné testy, certifikační test, podpora
  • šablony a vzory pro další rozvoj a uplatnění v praxi

Harmonogram a organizace

  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
  • Více informací? Pomoc s dotazem? Zavolejte nám.

Termíny kurzů ITIL® Continual Service Improvement

Filtrování nabídky kurzů

Celkem nazelen
1 termín

Název kurzu Termín Místo Délka Cena bez DPH zobrazit v €
ITIL Continual Service Imp. (CSI) Po 4.9. Praha
Praha - centrála
3 dny 31900 Kč Objednat
Nahoru
  • předchozí
  • 1
  • další

Klasický kurz není pro každého.

Proto realizujeme školení na míru. Zejména organizace oceňují naši flexibilitu. Při přípravě kurzu zohledníme váš obor, trendy, konkurenci a strategické cíle. Důležitá je i úspora nákladů na cestování, ubytování atd.

*

*

Položky označené * jsou povinné.

Hodnocení kurzu ITIL® Continual Service Improvement

Přidat hodnocení

Hodnocení absolventů kurzu