Service Desk v praxi

Namísto důsledků se zaměřte na příčiny problémů

Zastavte nepřetržitý nával incidentů na váš Service Desk. Service Operation je framework, který manažerům pomůže udělat v provozu vašeho it pořádek. Nstavit efektivně a ekonomicky parametry IT služeb, které uživatelé očekávají bude snadné.
  • vyvážený stav zdrojů
  • zajištění požadované kvality (ne vyšší / nižší)

Řízení IT oddělení

Jak pomůže Service Operation organizaci?

Service Operation postupy pomohou zefektivnit a standardizovat provoz IT oddělení. Budete mít nejenom přehled o provozu, ale také o jeho efektivtě a způsobu využití. Získáte manažerské přehledy o Incidentech (Incident Management) a problémech (Problem Management).

ITIL® Intermediate SO

Připravíme vás na certifikaci Service Operation

ITIL® Intermediate je sada specializovaných kurzů, určená pro rozvoj manažerských kompetencí absolventů ITIL® Foundation. S námi lze absolvovat oficiální certifikační zkoušku, která je řádně registrována u Examination Institutu a součástí které je i vydání mezinárodně platných certifikátů ITIL pro všechny absolventy.
  • S výjimkou ITIL® Foundation certifikace, která je dostupná i v češtině, jsou vyšší úrovně (Intermediate - Managing Across the Lifecycle - ITIL® Master - ITIL® Expert) dostupné v angličtině, němčině a dalších 20 jazycích.
  • Úroveň ITIL® Intermediate jsou modulární a je možné je absolvovat v takovém pořadí, které odpovídá Vašim prioritám a specializaci. Tyto moduly se věnují podrobně jednotlivým aktivitám a navazují na certifikaci ITIL® Foundation.
  • Service Strategy je jedním z Lifecycle modulů ITIL®. Absolventi Service Operation získají 3 kredity. V rámci modulů ITIL® Intermediate Lifecycle stream lze získat celkem 15 kreditů.
  • Certifikační zkouška v hodnotě 5900,- Kč (bez DPH) není zahrnuta v ceně kurzu. Zkouška se koná poslední (třetí) den školení. Absolventi hradí cenu certifikace samostatně přímo do EI. Na přání jsme připraveni domluvit jinak.

 Financování kurzu: Na Splátky i Dotace

OSVČ | Malé, střední i velké firmy | Veřejná správa

Finacování kurzu | Na splátky, nebo téměř zdarma

 

Nákup na splátky u TAYLLORCOX

Nákup na splátky

Kurz na splátky bez doložení příjmů? Ano! Nečekejte na další výplatu... Pojďte s námi do splátek a rezervujte kurz ještě dnes od 1.000,-CZK měsíčně!
Jak získám splátky >

POVEZ - Podpora Odborneho Vzdelavani Zamestnancu

EU Fondy a dotace

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců z dotačních programů. Finanční injekce až 500.000,- CZK pro OSVČ, malé i velké firmy.
Jak získat dotaci >

V ceně kurzu je

  • coffebreak & občerstvení, oběd
  • akreditovaný školící materiál ITIL®
  • cvičné testy, certifikační test, podpora
  • šablony a vzory pro další rozvoj a uplatnění v praxi

Harmonogram a organizace

  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
  • Více informací? Pomoc s dotazem? Zavolejte nám.

Termíny kurzů ITIL® Service Operation

Filtrování nabídky kurzů

Celkem nalezeno
2 termínů

Název kurzu Termín Místo Délka Cena bez DPH zobrazit v €
ITIL Service Operation Po 26.6. Praha
Praha - centrála
3 dny 31900 Kč
27060 Kč
Objednat
ITIL Service Operation Po 25.9. Praha
Praha - centrála
3 dny 31900 Kč
27060 Kč
Objednat
Nahoru
  • předchozí
  • 1
  • další

Klasický kurz není pro každého.

Proto realizujeme školení na míru. Zejména organizace oceňují naši flexibilitu. Při přípravě kurzu zohledníme váš obor, trendy, konkurenci a strategické cíle. Důležitá je i úspora nákladů na cestování, ubytování atd.

*

*

Položky označené * jsou povinné.

Hodnocení kurzu ITIL® Service Operation

Přidat hodnocení

Hodnocení absolventů kurzu

hodnocení hodnotilo 10 absolventů
hodnocení

František Ř. Dopravní podnik hl. m. Prahy | 07.12.2016

Přínosné školení, doporučuji.

hodnocení

Jan G. D-Ploy s.r.o. | 07.12.2016

Výborný kurz, se vším jsem byl spokojen.

Zobrazit další hodnocení