Strategie IT podle ITIL®

Osvojte si základní principy strategického řízení IT služeb

Service Strategy přináší osvědčené know-how praktického přístupu ke tvorbě strategie a realizace těchto cílů. Naučíte se měřit návratnost investic do nové strategie. Budete schopni nastavit a řídit vztahy mezi IT a ostatními částmi organizace, která potřebují vaše služby. Klíčová témata:
  • revize strategie a cílů
  • zodpovědnosti, řízení rizik
  • klíčové faktory úspěchu Service Strategy

TOP knihy o ITIL® Service Strategy

Trenéry oceněná "Best of" kniha zaměřená na ITIL® Intermediate Service Strategy Lifecycle modul. Doporučujeme k samostudiu, ale také absolventům našich certifikovaných kurzů pro další rozvoj v oblasti strategie služeb: Portfolio, Demand & Financial Management.

Co přinese organizaci?

Řízený životní cyklus IT služeb od A - Z

Organizace se naučí sladit a rozvíjet IT strategii na základě corporate strategie. Zlepšíte finanční transparentnost IT služeb, jejich přínosy a využití v organizaci. Budete tak lépe definovat investiční priority. Zvýší se i efektivita využití interních a externích zdrojů.

CERTIFIKACE: ITIL® Intermediate SS

Připravíme vás na certifikaci Service Strategy

ITIL® Intermediate je sada specializovaných kurzů, určená pro rozvoj manažerských kompetencí absolventů ITIL® Foundation. S námi lze absolvovat oficiální certifikační zkoušku, která je řádně registrována u Examination Institutu a součástí které je i vydání mezinárodně platných certifikátů ITIL® pro všechny absolventy.
  • S výjimkou ITIL® Foundation certifikace, která je dostupná i v češtině, jsou vyšší úrovně (Intermediate - Managing Across the Lifecycle - ITIL® Master - ITIL® Expert) dostupné v angličtině, němčině a dalších 20 jazycích.
  • Úroveň ITIL® Intermediate jsou modulární a je možné je absolvovat v takovém pořadí, které odpovídá Vašim prioritám a specializaci. Tyto moduly se věnují podrobně jednotlivým aktivitám a navazují na certifikaci ITIL® Foundation.
  • Service Strategy je jedním z Lifecycle modulů ITIL®. Absolventi Service Strategy získají 3 kredity. V rámci modulů ITIL® Intermediate Lifecycle stream lze získat celkem 15 kreditů.
  • Certifikační zkouška v hodnotě 5900,- Kč (bez DPH) není zahrnuta v ceně kurzu. Zkouška se koná poslední (třetí) den školení. Absolventi hradí cenu certifikace samostatně přímo do EI. Na přání jsme připraveni domluvit jinak.

 Financování kurzu: Na Splátky i Dotace

OSVČ | Malé, střední i velké firmy | Veřejná správa

Finacování kurzu | Na splátky, nebo téměř zdarma

 

Nákup na splátky u TAYLLORCOX

Nákup na splátky

Kurz na splátky bez doložení příjmů? Ano! Nečekejte na další výplatu... Pojďte s námi do splátek a rezervujte kurz ještě dnes od 1.000,-CZK měsíčně!
Jak získám splátky >

POVEZ - Podpora Odborneho Vzdelavani Zamestnancu

EU Fondy a dotace

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců z dotačních programů. Finanční injekce až 500.000,- CZK pro OSVČ, malé i velké firmy.
Jak získat dotaci >

V ceně kurzu je

  • coffeebreak & občerstvení, oběd
  • akreditovaný školící materiál ITIL®
  • cvičné testy, certifikační test, podpora
  • šablony a vzory pro další rozvoj a uplatnění v praxi

Harmonogram a organizace

  • 3 dny, cca od 9 do 17hod
  • Součástí kurzu není certifikace (+1/2 dne)
  • 5 až 12 účastníků v kurzu, individuální přístup
  • Více informací? Pomoc s dotazem? Zavolejte nám.

Termíny kurzů ITIL® Service Strategy

Filtrování nabídky kurzů

Celkem nalezeno
2 termínů

Název kurzu Termín Místo Délka Cena bez DPH zobrazit v €
ITIL Service Strategy Po 29.5. Praha
Praha - centrála
3 dny 26900 Kč
22000 Kč
Objednat
ITIL Service Strategy Po 18.9. Praha
Praha - centrála
3 dny 26900 Kč
22000 Kč
Objednat
Nahoru
  • předchozí
  • 1
  • další

Klasický kurz není pro každého.

Proto realizujeme školení na míru. Zejména organizace oceňují naši flexibilitu. Při přípravě kurzu zohledníme váš obor, trendy, konkurenci a strategické cíle. Důležitá je i úspora nákladů na cestování, ubytování atd.

*

*

Položky označené * jsou povinné.

Hodnocení kurzu ITIL® Service Strategy

Přidat hodnocení

Hodnocení absolventů kurzu

hodnocení hodnotili 2 absolventi
hodnocení

Karel H. Dimension Data CZ | 05.10.2016

Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.

hodnocení

Zdeněk Ž. RWE | 05.10.2016

Kurz celkově výborný, doporučuji.

  • předchozí
  • 1
  • další