IT Manažeři potřebují základy ITIL®

Jaké benefity vám metodika ITSM přinese?

ITIL® Intro Vás stručně a srozumitelně seznámí s celosvětově nejvíce uplatňovaným přístupem k IT Service Mmanagementu. Úvodní kurz je díky své přehlednosti vhodný pro všechny, kteří chtějí vědět o čem ITIL® je. Pokud uvažujete o certifikaci, ale nejste si zcela jisti, jestli je pro Vás ITIL® tou správnou volbou, neváhejte a zúčastněte se úvodního kurzu, kde poskytneme základní informace o metodice a zodpovíme všechny Vaše otázky.

Není náhoda, že odborníci a manažeři na nejlépe placených pozicích v IT mají certifikát ITIL®. Všechny potřebné informace o praktických přínosech IT Service Managementu naleznete v tomto kurzu!

Přínosy ITSM v organizaci

Moderní nástroj řízení kvality IT služeb

ITIL® podporuje optimální využití lidí, procesů a technologií. Proaktivní řízení a kontinuální zlepšování přispěje ke zvýšení kvality při současném snížení celkových nákladů. Lepší organizace IT přináší vyšší spokojenost zákazníků díky víc profesionálnímu přístupu k plnění služeb. V tomto získáte cenné odpovědi na např.:

  • Jaká je struktura a způsob řízení efektivního ICT pomocí metodiky ITIL®;
  • Jak vytvářet trvalou přidanou hodnotu nebo jak pomáhá IT plnit strategické cíle organizace;
  • Kde hledat prostor pro zvýšení efektivity. Jak maximalizovat přínosy investic do rozvoje a další...

Harmonogram ITIL® INTRO

9.00 - 10.30

  • Co je obsahem knihovny ITIL®
  • Je ITIL® pro ajtíky, nebo byznysmeny?
  • Klíčové koncepty IT Infrastructure Library
  • Řízení dodávky IT služby, rozdíl mezi ITIL® a ITSM (IT Service Management)

10.45 - 12.00

  • Životní cyklus IT služeb
  • 5 fází životního cyklu služby
  • Role a kompetence v ITILu (od byznysu po IT)
  • Jednotlivé funkce podrobněji, jak zapadají do procesů
  • Akreditační schema, vzdělávací programy, akreditace, šablony metodiky ITIL
  • Diskuse, individuální konzultace, prostor pro nákup knih z portfolia TAYLLORCOX
  • Závěr a malé překvapení

Seznámíte se s lektorem, jeho schopnostmi srozumitelně vysvětlit metodiku, přesvědčíte se o kvalitě materiálů, pohodlností a dostupností školících místností a profesionalitou celého týmu.

Proč usilovat o certifikaci ITIL®?

Výrazně posiluje kvalifikaci IT odborníků

Nejenom v profesní komunitě, ale zejména na pracovním trhu. Akreditované osvědčení o kvalifikaci je mezinárodně uznatelným dokladem o odborné způsobilosti. Absolventům školení doporučujeme navazující 3 denní kurz s akreditovaným certifikátem → ITIL® Foundation.

  • Klíč k úspěchu tvoří soubor ověřených nejlepších praktik (best practice);
  • ITIL® (Infrastructure Library) je celosvětově nejvíc uplatňovaný přístup k ITSM;
  • Nabízí výhody jak držiteli certifikátu, tak společnostem, které absolventy kurzu zaměstnávají.
  • Poskytuje adaptivní a flexibilní rámec pro řízení IT služeb a doporučuje používat zdravý rozum spíše než následovat přísný soubor pravidel;

ITIL certifikace cena a podmínky

V ceně kurzu je

  • coffeebreak & občerstvení
  • školící materiál ITIL® Intro
  • ukázka využití metodiky v praxi
  • šablony a vzory pro další rozvoj a uplatnění v praxi

Harmonogram a organizace

  • 3 bloky
  • 1 blok cca 45 minut
  • závěr, diskuse s účastníky, konec cca 12h
  • Více informací? Pomoc s dotazem? Zavolejte nám.

Termíny kurzů ITIL® Intro

Filtrování nabídky kurzů

Celkem nalezeno
7 termínů

Název kurzu Termín Místo Délka Cena bez DPH zobrazit v €
ITIL® Intro Čt 13.10. Praha
Praha - centrála
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Čt 27.10. Praha
Praha - centrála
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Čt 27.10. Ostrava
Ostrava
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Pá 4.11. Brno
Brno
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Čt 10.11. Praha
Praha - centrála
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Pá 25.11. Praha
Praha - centrála
1 den 1300 Kč Objednat
ITIL® Intro Čt 8.12. Praha
Praha - centrála
1 den 1300 Kč Objednat
Nahoru
  • předchozí
  • 1
  • další

Klasický kurz není pro každého.

Proto realizujeme školení na míru. Zejména organizace oceňují naši flexibilitu. Při přípravě kurzu zohledníme váš obor, trendy, konkurenci a strategické cíle. Důležitá je i úspora nákladů na cestování, ubytování atd.

*

*

Položky označené * jsou povinné.

Hodnocení kurzu ITIL® Intro

Přidat hodnocení

Hodnocení absolventů kurzu

hodnocení hodnotilo 138 absolventů
hodnocení

Jakub M. GoICT | 16.09.2016

Úžasný základní výklad ITILu.

hodnocení

Helena D. Ministerstvo vnitra ČR | 16.09.2016

Výborný. Doplněno příklady, očekávání nad míru splněno.

Zobrazit další hodnocení