Přínosy ITIL®

Manažerská metodika a nástroj řízení ICT procesů

Efektivita v podání ITIL® znamená dostatečně kvalitní služby za adekvátní ceny, což eliminuje časté extrémy maximálně kvalitních služeb bez ohledu na náklady, nebo snaha o eliminaci nákladů pod takovou úroveň, až se tyto služby stávají nepoužitelnými.

 

98%

49%

  33%

absolventů potvrzuje, že ITIL® je přínosem pro IT vyšší výkon díky snížení počtu incidentů a funkčních chyb jsou průměrné úspory plynoucí ze zavedení standardu ITIL®

 

Jak a kde vám metodika pomůže?

5 klíčových benefitů & procesů metodiky ITIL®, které pomáhají v rozvoji ICT

 

ITIL® Intermediate Lifecycle

1

Service Strategy

Být úspěšný CIO, IT manažer znamená především zvládnout realizaci strategických cílů společnosti. Jak je efektivně transformovat do konkrétních kroků v IT oddělení? Vše podstatné je v kapitole Service Strategy.

ITIL SS kurz

2

Service Design

Řešíte návrh, konfigurace a spuštění nové služby, nebo upgrade stávající? Service Design poskytuje metodický rámec, který vám pomůže od procesního modelování požadavků až po úspěšnou realizaci.  

ITIL SD kurz

3

Service Transition

Změny, které se týkají spuštění nových či upgradu stávajících služeb budete řídit pomocí metodiky obsažené v Service Transition. 

ITIL ST kurz

 

4

Service Operation

Žádná IT služba, která je v provozu, není schopna udržet svůj výkon, kvalitu a dostupnost bez kvalitní podpory. Service Operation představuje klíč ke správě každého efektivního IT.

ITIL SO kurz

 

5

Continual Service Improvement

Jaká je přidaná hodnota vašeho IT? Jak zvýšit kvalitu a efektivitu provozu? Základní osvědčené principy metodiky ITIL®, Quality a Change Managementu vám pomohou splnit tento náročný úkol.

ITIL CSI kurz